неділю, 13 січня 2019 р.

Module 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учні, які мають труднощі у навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Учителя можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: 
  • зміст;
  • процес;
  • результати;
  • навчальне середовище.

Звісно, для розвитку навичок самостійності потрібно надавати учням деяку свободу дій, чітко виокремлюючи межі діяльності, але при цьому допомагати їм, як радник, а не виконувати за них всю роботу.

Мої досягнення:
Вправи на LearningApps
Хай живе неоднаковість, слава відмінностям! 
                                                          Павло Загребельний

Немає коментарів:

Дописати коментар