неділю, 13 січня 2019 р.

Module 11

Найочікуваніший і трохи сумний модуль нашого тренінгу. Сьогодні ми нарешті закінчили свої проекти  і мали змогу їх презентувати.
У цьому модулі я та мої товариші поділилися з створеними планами вивчення теми,а також основними документами  портфоліо.
Мені дуже сподобалась думка моєї колеги Анастасія  Вадимівна, як вона зауважила: « Хоч у деяких учасників були однакові обрані теми, але різні були придумані ідеї до самого проекту та підходи. Я хочу сказати, що всі ми – креативні, адже прагнули йти новим шляхом і знаходити нестандартні ідеї до створення проекту.» Цілком погоджуюсь з цією думкою.
Щодня ми дізнаємось багато нового. З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
  • навички роботи в команді;
  • творчість завдань;
  • розвиток нестандартного мислення;
  • тісний міжпредметний зв'язок;
  • активне використання сучасних комп'ютерних технологій;
  • використання технічних засобів в процессі навчання.

Результат пошуку зображень за запитом "Дякую"Щиро дякую, нашому тренеру
Тетяні Григорівні, яка навчила нас працювати з різними видами роботи і від початку тренінгу до кінця допомагала у створені проекту і надавала поради.

Пропоную до Вашої  уваги мою презентацію основних питань проекту


Наші знання — це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
М.Ебнер-Ешенбах

1 коментар: