неділя, 6 січня 2019 р.

Module 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
  • краще, якщо дослідження пов'язане  з реальним життям,  або має прикладний характер;
  • обов'язково використовувати ІКЗ;
  • потрібно постійно підтримувати зв'язок з учнями під час виконання дослідження. 
Основні запитання поділяються на:
  • Ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою. 
  • Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання
  • Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
Утворивши коло, який нам запропонувала тренер, та по черзі ділилися своїми ідеями щодо навчальної теми, яку ми обрали для створення Портфоліо на тренінгу. Давали поради колегам по тренінгу, щодо удосконалення його проекту. Ознайомилися з вимогами державних стандартів та з навчальною програмою. Визначили навчальні цілі, які записали до плану вивчення теми. 
Даний модуль дуже зацікавив наведеними прикладами Основних запитань, які демонструвала наша тренер. Загалом день був пізнавальним!



Мої досягнення:
Основні запитання до проекту
План вивчення теми


Мислить той, кому ставлять розумні запитання


Немає коментарів:

Дописати коментар