Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме:
- оцінювання учнів на кожному етапі проекту;
- оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
- для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання;
- оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються
навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і
можливостях. Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями інструментів
оцінювання та працювати над інструментом оцінювання
прикладу учнівської роботи. Для мене, як майбутнього вчителя, матеріал даного
модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його оцінювання так,
щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом
Також сьогодні заполняли на moodle.kdpu.edu.ua свою вікі-сторінку з описом портфоліо навчального проекту.
Мої досягнення:
- Онлайн-таблиця для контролю роботи
- Форма оцінювання презентації
- Форма оцінювання сайту
- Форма самоспрямування роботи у групі
- Форма оцінювання для дослідження
- Форма оцінювання критичного мислення учнів при оцінюванні ними інформаційних ресурсів
- Форма Оцінювання навичок спільної діяльності
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
Немає коментарів:
Дописати коментар