неділю, 13 січня 2019 р.

Module 7

Цей модуль допоміг мені знайти відповіді на такі запитання

  • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання? 
  • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?

Щоб об'єднати нас в  пари тренер Тетяна Григорівна запропонувала  гру:  хтось починає говорити початок прислів’я, а інший кінець прислів’я. Було дуже цікаво!
Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає: демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; вміння дати відповідь на основні питання.
Пов’язане зображення
Також сьогодні ми познайомились програмою Prezi — це хмарне презентаційне програмне забезпечення, розроблене на початку 2009 року. 
Було спочатку надзвичайно складно працювати, але з допомогою тренера нам стало дуже легко засвоювати цю програму. Насправді ця програма дуже цікава та корисна.
Мої досягнення: 
Грамоти вчиться – завжди пригодиться

Немає коментарів:

Дописати коментар