четвер, 13 вересня 2018 р.

День перший: Знайомство


Дата:  22.06.18 
Загін: 4

Завдання на день:
  • дотримання режиму табора;
  • знайомство з табором та його правилами;
  • знайомство дітей між собою;
  • проведення інструктажу з техніки безпеки.
Заходи, проведені протягом дня в загоні:
  • гра ''Самопредставлення";
  • екскурсія по території табору;
  • рухливі ігри;
  • дискотека.
Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Коли приїхали діти, організатори табору розподілили дітей по загонах, у більшості з дітей були тривожними, вони не розуміли того хаосу, що відбувається. Ближче до вечору атмосфера стала спокійнішою. 
Дітям було роз'яснено усі правила і розпорядок дня табору. Після розмови діти розійшлися по своїх кімнатах, щоб розкласти свої речі і познайомитися один з одним. Мені було дуже цікаво чи знайдуть діти спільну мову між собою чи ні? Моїм завданням було згуртувати колектив, допомогти дітям знайти спільну мову і особистий підхід до кожної дитини, обрати капітана загону.
Пізніше я запропонувала пограти у гру ''Самопредставлення''. Умови гри, такі:
    - ім'я і риса характеру, яка починаеться з першої літери імені;
    - закінчити фразу: ''Не хочу хвалитися, але я ...''.
Спочатку діти ніяк не залучалися до гри, лише після розповіді вихователя і вожатих про себе, діти почали охоче розказувати про себе, свої таланти.
За допомогою цієї гри я в свою чергу запам'ятаю, які таланти має ця дитина, і потім за допомогою асоціації я згадаю талант і ім'я ціє дитини.