неділя, 13 січня 2019 р.

Module 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: 
  • оцінювання учнів на кожному етапі проекту; 
  • оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
  • для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання; 
  • оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; 
  • оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.

Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях. Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями інструментів оцінювання та працювати над інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи. Для мене, як майбутнього вчителя, матеріал даного модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його оцінювання так, щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом
Також сьогодні заполняли на moodle.kdpu.edu.ua свою вікі-сторінку з описом портфоліо навчального проекту.
Мої досягнення:
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
                                         Сенека Молодший

Немає коментарів:

Дописати коментар